Snälla solen fortsätt skina till december...minst!

På riktigt alltså,visst fan blir man ju
på mycket bättre humör när dagarna
är soliga och fina?
 
När det är så pass varmt ute att man inte
ens behöver jacka ens på em i slutet av
september månad!
 
Man bah:jag älskar´t!
 
Idag har jag först hängt med "Stora","Mellan"
och Lewi en stund.
 
Lite strosande i affärer och en lunchbuffé på det när Wille var
och lattjade med polarna på dagis.
 
Sen hämtades han upp och jag passade
på att prata lite med honom innan jag
tog Cindy och for hem.
 
Kände bara att vafaderullan,det är ju så
förbannat skönt väder,jag ringer gamla
grannen och frågar om hon inte vill åka
med på en tur till Söderköping.
 
Det ville hon,så vi drog på direkten och
besökte en såndär affär med en massa
skojsiga och relativt billiga grejer.
 
Sånt där man egentligen inte behöver men
som man ändå inte vill va utan bara för att
det just är billigt och typ nästan gratis.
 
Nåra spänn senare passade vi på att ta en
fika och fortsätta tjattra.
En fika UTOMHUS i eftermiddagssolen.
 
Man vill lixom inte gå in överhuvudtaget när det är så jävla ljuvligt!
 
Rätt som det är kommer väl dom satans
höststormarna och sen snöhelvetet att lägga
sej som en tung jävla keps över hela skiten,
och fram tills dess ska jag tanka så mycket
energi jag bara kan!
PUNKT!
 
När jag sen återvände till hembyn kom jag
på att det behövdes mjölk till kaffet,så jag
svängde ner till lokala affären UTAN minsta
tanke på att skynda eller ha bråttom.
 
Och därutanför stötte jag på DLV,det var tamme
tusan mååånga veckor sen vi pratades vid.
Och på tre minuter hann vi avhandla många
medelålders kvinnors diverse sjukdomssymptom
och konstiga saker som händer.
 
Nu måste vi boka in en RIKTIGT date där det
inte bara handlar om tråkigheter utan mer åt
det andra hållet...positiv energi.
 
Tack och hej då tisdag,du fylldes till bredden
må jag säja,imorron har jag åter beställt sol
och varmt väder.
 
Solnedgång efter mjölkinköp!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0