Kniipövningar och fina minnen

Jaha ja,här sitter jag och kniper som
satan för glatta livet och försöker allt
för att "Södeköpingstrakten" ska hålla
sej i schack.
 
Man skojjar verkligen inte om såna här
allvarliga grejer,men det kan å andra
sidan lätta upp den jävligt dystra stämning
det ger i övrigt.
 
Det vore ju fan om hela paketet ramlade ur NU,
jag menar som så att kopieringsmaskinen har ju
för länge sen gjort sitt,och "äggboden" är det ju
heller ingen större uppdatering och tillverkning
i heller i min ålder.
 
Förvisso behöver jag inte maskineriet längre,
men att behöva kasta en del av mej själv på
tippen bara sådär,det känns inte heller schysst.
 
Nåväl,nu ska jag tänka på lite roligare saker
istället,iaf försöka tänka bort det mest eländiga.
 
Att kolla på gamla bilder kan ju va nog så härligt,
så jag slänger in ett par stycken från 2014,för exakt
på dagen två år sen faktiskt.
Då kom jag hem från en veckas semester och
hade längtat ihjäl mej efter Wille!
 
Glädjeskuttet efter att ha tagit fast mark i Sverige!
 
Har du saknat mormor?
 
Litegranna va?
 
Välkommen hem och puss mormor ♥
 
Kniiip ocj kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0