Tant tar a day off

Även gamla mormödrar kan behöva
en kväll med lite sprattelvatten och
långt,trevligt sällskap.
 
SÅ,efter avslutad dopceremoni med
efterföljande fika med tårta och en massa
gott,skjutsade jag "Lilleman" till tåget för 
han skulle bort.
Lämnade sen av "Mellan" och for raka
vägen hem till mej.
 
När jag tänt lite ljus och fixat en dessert
samt tagit fram ett par glas,stod DLV i
hallen och kunde välkomnas in.
 
Då var klockan ca 19.15....och sen helt
plötsligt kändes det som,visade uret
01.32!!!
 
Så det kan bli,och SÅÅ det kan bli en
söndagsmorgon när man innan läggdax
glömt ta sin medicin!!
INTE bra alls!
 
Nu ska jag softa vidare,imorrn kanske
jag är på g igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0