Sluuuuta borra!!!!!!!!!!!!!

Det är väl själva fan,att man inte kan få
lite lugn och ro på huvudkudden ens.
 
BORRRRRRRRRR,DUUUUNK,SKRAAAP
och så ännnu mer borrrrande så det
fullkomligen vibrerar...ända upp i hjärnan typ!
 
Jorå,jag VET ju att det byggs om och fixas
i nedre delen av huset,men ändå,man blir
faktiskt irriterad inombords av såna ljud.
 
Det känns enerverande och stressigt i
varje fiber av hela mej.
 
Jag skulle vilja gå ner och bara skrika,lite
sådär som Ronja Rövardotter gjorde fast
på ett gällt sätt som skär i luften.
Jag kanske kan "skrikskära" loss dom där
jävla betonggolven och väggarna rentav.
 
Faktum är att det är jäkligt svårt att ens 
kunna försöka fokusera på t.ex gravering
och såna saker.
 
Jag hör ju inte vad dom säjer på radion vetja.
Såvida jag inte höjer volymen så pass att hög-
talarna nästan spricker.
 
Och hur länge ska vi tolerera detta?
Ja jag antar att det blir minst ett par
månaders living hell.
 
Om inte värden betalar hotellvistelse vill säja,
och det gör han ju förstås inte.
 
Vad han däremot inte kommer slippa betala sen,
är terapi och SPA-boende så jag "hittar tbk" till
mitt normala mående.
 
Jag funderar faktiskt på att boka en Hawaiiresa,
och naturligtvis skickar jag räkningen till värden.
 
Allt annat vore jävligt korkat,jag har ju inte skrivit
under eller gått med på detta i förväg.
 
Sen kan ju Gud och värden glömma mej ett par
veckor och slicka på betongrester.
Jag tänker iaf glömma bort dom ett tag!
(kanskt t.o.m 4 ever!)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0