Idag ska jag göra det jag är skapligt bra på

Igår hade jag en rejäl urladdning som
ni kanske märkte.
Inte för att det har ändrat sej idag,men
man kan ju inte bara fokusera på det
negativa hela jävla tiden.
 
Så,för att helt enkelt tänka på roligare (och godare) saker,bestämde jag mej
för att slänga ihop en liten rawkaka.Eller kanske dela i mindre bitar och göra bars.
 
Cashewnötter,mandel,valnötter och på
toppen ska jag strö över lite finhackad
pistagenöt när jag först grundat med
70%-ig smält choklad.
 
Det låter väl inte helt fel va?
Och blir det choklad över,då
smetar jag kanske in fejset
med lite oxå,för chokla´ gör
en gla´ och det är ju faktiskt
fredag!!!
 
Kramelikram ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0