Idag har jag...

Man ska tydligen skriva vad man
gjort eller ska göra samma dag här,
och INTE vad man gjorde igår!
 
För om man skriver vad man gjorde
igår,då är det inget updatingblogg!
 
Ja,ja,det blir nog bra.
Jag brukar ju och är lite tvärtom,så
risken finns att det även i fortsättningen
kommer skrivas om både gårdag och
morgondag men inte om dagen som är.
 
Men iaf,IDAG har jag gjort klart alla dom
dära ölglasen som behövde bli färdiga
nån jävla gång.
Och satan så fri och lugn och glad jag
känner mej nu.
 
Som om Omberg har lyfts från mina axlar.
 
SÅHÄR blev det,eller allihopa,alla sex allltså!
 
Så vare mä dä,och på tal om nåt helt
annat,fast som jag såg IDAG på tv,så
måste jag bara visa en skitsnygg frisyr.
 
Faktum är att jag MÅSTE be min man
att han skaffar likadan.
 
 
Alltså,dom polisongerna.Så jävla läckert att man dör nästan.
Dör kvävningsdöden av skratt alltså!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0