DTGIF

Överskriften betyder:
Didn´t thank God it´s friday!!!!
 
Har sovit sämre än hundra sardiner
packade i EN liten jävla burk,och när
jag väl fick kroppen ur sängen kändes
det som om nån mosat hela mej.
 
Huvudet sprängde och näsan var täppt.
"NEJ,inte nu igen tänkte jag och såg
framför mej ett par veckor i "ingenmansland".
 
In på toa,ut i köket och på med kaffet.
Spyan åkte berg & dalbana och jag fattade
INGENTING....tills jag såg att min kvällsmedicin
låg kvar på köksbänken!!!
 
Ameh vafan,nog för att jag varit och firat DLV
med hemgjord tårta igårkväll,men inte en droppe
alkohol intaget så det kunde jag INTE skylla på.
 
Alltså återstod bara allmän glömska och i 
synnerhet ålderdomlig vimsighet!
 
Svalde ner tabletterna fort som fan,men visste
att det skulle ta cirka 4 timmar innan jag kom
"tbk" till livet.
 
Som ni kanske vet och erfarit,slår det i såna
här lägen ALDRIG fel,för då ska ALLT hända
på samma gång.Så ock idag för moi.
 
Pling i mobben...meddelande som behövde snabbt svar.
Pling på messenger: "mormor äru vaken,kan vi komma"?
Pling på mobben: "Hej har du tid med 11-kaffe,behöver prata"?
 
PUST!
 
Jag klarade dock av allt,både svar av meddelande,besök
av pratsugen och sen i direkt anslutning besök av Wille & Co!
 
PUST igen,jag är fanimej a superwoman/supergrandma...ha ha HAAA!
 
Och nu följer nedan lite random bilder UTAN text.
Jo,för ni som ni kanske förstår ligger jag aaaaningen
efter och måste se till att få i mej lite mat oxå.
 
Såhär kan det gå när inte hjärnan är "på".
Trevlig fredag därute och ha det gott ♥
 
 
 
Och JA,jag kallas Majsan...mest!
 
 
 
 
 
 
Den där smaken känner jag INTE igen!
Tack & hej (då) leverpastej ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0