Så värst saknad verkar man ju inte ha varit härinne!

Ibland (läs:ganska ofta egentligen),finns
det ju dagar när man varken har ork.lust
eller ens ett skit att skriva om.
 
Såna dagar borde man faktiskt strunta
i att överhuvudtaget logga in här bara
för ATT man tycker man borde,och för
att det ju ändå i det stora hela HAR skrivits
nästan varje dag i många år.
 
Helt otroligt att det nu i dagarna är 8 år
sen jag startade den här lilla beiga bloggen.
 
Jomenvisst,den åttonde december är det
ÅTTA år sen!!!!!
Helt sjukt hur fort tiden går,snart sitter man
väl där och har fyllt hundra,fingrarna är
krumma,men nog fan ska man blogga.
Jo,för det har man ju faktiskt gjort sen
urminnes tider och det vore ju jävligt
dumt att bryta en sån tradition!
 
Vem vet,då kanske det t.o.m skulle bli riktigt
jäkla kul härinne.
Nya tester av inkontinensskyd.
Senaste modellen av trosor modell armhåls-
höga och naturligtvis oxå,eller högst troligt
bilder på såna där askar man har medicin i.
Doseringsask heter det visst.
En dosett rätt & slätt.
 
Men iaf,idag ska här bakas tror jag,fick en
kesella av "Stora" (tack),och det vore ju synd
om den förgicks i kylen.
 
Sen måste jag avsluta med en bild på fredagens
lilla överraskning,nämligen en "Majsoburger".
 
DLV kom ju över på lite käk och prat (fram till 02.40),
så jag passade då på att bjussa madam.
 
Inget mästerverk i "aha-vilken-utformning" kanske,men satan så gott den smakade.
OCH lägg för fan märke till extrapiffen,LA DETALJ i form av mittenpinne!
Jag är ju så nära mästerkockarna man bara kan komma nu i den bemärkelsen.
 
För det vet vi ju alla,att det är dom SMÅ grejerna
som verkligen betyder nåt....eller kanske inte jämt,
vafan vet jag när det väl kommer till sånt...egentligen!?
 
Avslutningsvis vill jag oxå passa på att önska
er alla en riktigt fin första advent,själv har jag
bara liten stjärna tänt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0