Och jag som skulle ha gjort så mycket

MEN,inte ett skit har jag uträttat.
INTE ETT SKIT,hör ni.
Nästan så man blir rädd för sej
själv såna dagar!
 
Och nu när det redan börjat mörkna
är det ju ingen idé att påbörja nåt
nytt projekt.
 
Känns som att all energi rinner ifrån
mej så fort det blir svart ute.
 
Finns väl ingen annan råd än att ta nya
friska tag imorrn istället.
 
Om jag inte som idag (oxå) är seg som
gummi hela förmiddan.Det blir ju lätt så
när man aldrig får mer än nån halvtimmes
sömn åt gången.
 
JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ´T!
 
Näe ni,nu ska jag fan inte gnälla mer och
tråka ut er i onödan.
Jag ska brygga mej lite kaffe istället och
slänga ner bakdelen i soffan.
Det är ju ändå lördag vetja!
 
Vore bara SÅ fantastiskt,om inte förra söndagens uppstigning upprepas imorrn!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0