När man inte bloggar en tisdag

Kan ni fatta,jag skrev inte så mycket
som en ynka bokstav här igår.
 
Det KAN bero på att jag bröt av en nagel.
Eller kanske inte.
 
Däremot missade jag att kika in,dagen
förflöt lixom iaf.
 
Och så var jag hos min tandhygienist,så
det kan delvis bero på att jag behövde
lugna ner nerverna efter att ha tagit bort
tandsten och råkat bli nästan 1000 kronor
fattigare på köpet.
 
Förstå hur jävla svindyrt det blivit med
helt nya tänder i hela truten och bryggor
och jag vet inte allt.
 
Vågar fan inte tänka på´t!
 
Idag har jag iaf för avsikt att ta fram min lilla
borrmaskin.Den har stått oanvänd ett bra tag nu.
 
Om det jag vill ska funka gör det,så kanske
jag visar det här framöver.Om inte så tycker
jag vi glömmer hela skiten.
 
Förresten,jag bara MÅSTE ringa hyresgästföreningen
innan denna vecka har passerat oxå.Nu brinner det
verkligen i fruns peruk flera ggr om dagen förstår ni,
och det är jävlarimej ingen höjdare.
 
MEN,tillsvidare försöker vi väl njuta av att det
faktiskt är onsdag och att det åtmistone här
INTE är snökaos....än!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0