"Marmors" (mamma/mormor) pojkar

 
Idag har det gått i ett streck.
Har faktiskt inte hunnit logga
in här förrän nu.
 
Och imorrn ska det visst stängas
av ström,så jag går upp early bördi
för att inta första muggen kaffen.
 
Men iaf,framåt em fick jag besök av
både småpojkar OCH en stor.
 
Härligt att få krama allihopa och jättekul
att "Lilleman" tog sej tid för sin mor.
"Stora" brukar ju som bekant besöka
mej mer frekvent nu på sistone.
Fattades bara "Mellan",men vi får ta igen
det snart!
 
 
Härligt stök i "marmors" kök ♥ 
 
En stor och två små hjärtan!
 
Lewi satt stadigt på morbrors axlar.
 
Fast när det gällde soffsittning blev det inte lika kul.
 
Men det var jättekul att prova morbrors gamla cowboyboots.
Det återstår dock nåra år innan dom passar ordentligt i storlek.
 
Imorron väntar min tandhygienist på att
få besök av lilla mej,vilket ska bli väldigt
spännande.
 
Hur ofta säjer man så om sånt egentligen?
Varje gång är mitt svar,bortsett från när det
kommer till betalningen,men det är ju en
helt annan sak.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0