Heliga pysselmoder vilken söndag!

Igår förstår ni,då va jag som vanligt uppe
tidigare än både tuppar och små bebisar,
vilket i sin tur resulterade i att det blev en
jävla massa fixat i köksregionen.
 
Först satte jag fart och gjorde två omgångar
med Snickers.
 
 I mitt tycke mycket godare än dom man köper.
 
Sen i bara farten tog jag fram en ny kastrull
och började koka en sats kola,som jag smak-
satte med julmust.Det ni!
 
Och för att snoffsa till den lite,vred jag den ett par varv.Man behöver ju inte
va tråkig och vanlig hela tiden.
 
När det var klart kokade jag ytterligare en sats kola,min vanliga och helt
traditionella.Den jag är lite av egenexpert på.
Och som ni oxå ser i bakgrunden,avslutades eftermiddagen med saffransbak.
 
När allt lagts i burkar och påsar tog jag fram stekpannan och avslutade med
nåra hamburgare till mej och prinsen,typ såna som jag gjorde i fredags då
DLV var på besök.
 
Såhär alltså,men det är ju inte denna,för den ovan är som sagt fredagens,men iaf.
 
Jorå,och sen la jag mej i soffan och kände
mej jävligt slut men ändå produktiv.
 
Tyvärr var hjärnan så totalt avstängd,att jag
helt GLÖMDE ta min kvällsmedicin!!!
 
Alltså klev jag upp som ett jävla vrak imorse
och hela kroppen fullkomligen skrek:
LÄGG AV,SLUTA,DET HÄR FUNKAR INTE!!!!!!!!!!!!!
 
Men nu,efter tre timmar sen jag intog dom
försenade små (jävla) tabletterna,nu börjar
det äntligen vända till någorlunda bättre tider.
 
Ikväll ska jag banne mej lägga fram medicinen
på kudden,då borde jag väl åtminstone INTE
missa att ta dom!
 
Ha en fin måndag,snart är det december.
(hemska tanke!)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0