Bedrövelsens onsdag

Nu har jag iof inte suttit UPPE inatt
och följt USA-valet,kände inte att jag
behövde mer elände.Det räcker ju med
att skumma runt för att fatta vart fan vi
är på väg i världen.
 
Helt jävla sjukt,att det först och främst
var just Trump och Clinton som kandiderat
"over there".
 
Vem i helvete vill ens titta på äcklet Trump,
än mindre ha honom som president!!!!
 
VA,det är ju helt jävla otroligt och äckligt
jävla sjukt!!!!!!!!!!!!!
Finner fan inga ord!
 
Hur kommer det bli?
Fattar puckona som röstat på honom att
det rent generellt INTE kommer bli så
förbannat bra som HAN pläderat i sin kampanj!
 
Jag vill fan inte vara med längre,världen,klimatet
ja ALLT kommer få det överjävligt nu.
 
Skicka Trump och Putin till nån annan planet.
Och Erdogan med btw!
 
Folk väljer Trump för att dom är trötta på
etablissemanget,kyss Karlsson va,jag svimmar
av andfåddhet och irritation!
 
Jag vill "hoppa av" nu!
 
Det här blir en sorgens onsdag,en fortsatt
evig sorg!
 
GOODBYE America,goodbye världen!
En clown,rasist och kvinnofientlig man
som president.....jag dör bokstavligen talat!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

FY FAN!!!!!!!!! HELVETE Jävla äckel TRUMP!!!

Svar: Ja,milt sagt kan man verkligen säja det!!!!
MAJSO

2016-11-09 @ 10:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0