Baka,baka,baka och baka lite till

Här håller jag på i köket och stöket.
Fy satan så mjöldammigt det blir
när man ska göra tårtbottnar!
 
Först började jag med två stycken,dom
som ska bli tårtor på lördag,men sen
när jag ändå hade allt framme fortsatte
jag med dom tre resterande.
 
Jävla dumt att inte göra allt klart direkt.
 
Nån fancy bakmaskin har jag ju som bekant INTE blivit
sponsrad med...än,så man får va lite påhittig då händerna
bara är två till antalet och inte räcker till allt som ska göras!
 
Det är dock ganska trångt just nu i mitt lilla kök,för bord OCH soffa är delvis
belamrade med tårtutsmyckningar och annat tjafs!
 
Ikväll ska jag iaf ta lite köksledigt,då
vankas nämligen homeparty hos "Stora".
 
Manic organic heter det visst och hon som
håller i det är sambo med ett av mina syskon-
barn,så det ska bli jäkligt najs att se på allt
hon sysslar med och allt hon har med sej.
 
Kanske borde boka in mej hos henne framöver,
hon är visst yogainstruktör oxå.
Kan nog behöva lite lugn i själen och ro i knoppen.
 
Det vore helt enkelt TOPPEN!
 
Kram på er ♥ nu ska jag ta ut sista tårtbotten
ur ugnen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0