Kafferepet som aldrig tog slut

Gulliga,rara,snälla ungarna mina
OCH barnbarnen förstås,dök igår
upp och förgyllde sin gamla mors
söndag med paket och kuvert.
 
Söta döttrarna som inte längre är små,bara i en mammas ögon ♥
 
"Lilleman" var förstås oxå på plats,och inte heller han är pytteliten längre.
Man får nog inte säja det om nån som fyller 21 va!
 
Somrigt paket med en jättefin "familjetavla" i ♥♥♥
 
Wille vilade middag,men den här lille sötnosen passade på att vara vaken en stund.
 
När vi firat klart här plockade jag
undan lite och for till MIN mor med
blomma och paket.
 
Mina bröder varav den ena även fyllde
år igår,kom inte dit men väl mina två
systrar.
 
Där fortsatte fikandet och vi hade en very
trevlig stund med prat och umgänge.
 
Passade även på att ta en bild på oss "tjejer" i familjen.
Egentligen skulle ju jag som mellansyster stått i mitten,men dom 
pratade nåt om längden,vilket jag inte fattar nåt av.
 
Papsen fick oxå va med på en bild,man vill ju inte att han ska känna sej utanför!
 
Härlig "kafferepsdag" och tillika Mors dag,
det var vad vi hade.
 
Idag skiner solen igen,så det finns ännu inte
mycket alls att klaga på faktiskt.
Att det sen står vecka:22 i almanackan,wow,det
är ju en dubbeltvåa och kan BARA bli kanon!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0