Våffeldagen anno 2015

Som sagts tidigare,så drogs det
en sväng till "Mellan" igår em.
 
Prinsen bänkade sej i tv-soffan med Cindy medans "Mellan" tog fram kaffet
och jag stod helt naturligt bakom kameran.Jag gör mej bäst där faktiskt!
 
Sen åkte vi till den här lilla "påskgubben" som körde polismotorcykel.
 
Det fanns mycket att välja på till våfflorna för den som ville.
Mumsigt va!
 
Och på varje tallrik stod en liten påskhare och var söt.
 
 
 
Wille satt hos bästemoster och mumsade,dels på lite godisgodis,men oxå på
naturligt godis (jordgubbar),som mormorn hade köpt!
 
Lite senare tittade oxå "Lilleman" in en snabbis
efter jobbet,han var dock bara hungrig,så han
drog snabbt hem för att fixa käk.
 
Det var den lååånga fredagen,idag har vi påskafton
och inatt får jag ÄNTLIGEN ändra klockan igen.
 
Fatta hur härligt det kommer kännas imorronkväll
när ljuset finns kvar även efter Bolibompa.
Nåt 5+1 blir det dock INTE,så kul ska vi tydligen
inte ha tycker urkrafterna och den pågående "cykelturen".
 
Det kunde ha varit värre,det kunde ha varit vintertid istället.
Jag ska nog "rida ut" även denna omgång,även om det så
blir juni innan jag kan hoppa av sadeln.
 
Som sagt,det kunde ha varit MYCKET,MYCKET värre!
Snöstorm oxå t.ex!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0