Jag tänker mörka tankar!!!!

Jag vet inte om det beror på klimakteriet,
eller att jag bara är inne i en frustrationsfas,
men jag retar mej så inihelvete på en massa
saker nuförtiden.
 
Ibland kan det va rena skitsaker,och det är
ju ganska skrämmande i sej,dom grejer som
är allvarligare kanske har fog för det.
 
Nu ska man ju inte peka ut folk,så jag gör
väl inte det.Men vissa skulle jag helt sonika
vilja drämma i väggen och fråga om det
överhuvudtaget nånsin funnits tillstymmelse
av besticktillgång i deras barndom.
Nåra under vuxenlivet verkar det definitivt inte
funnits eller för den delen varit användna.
 
Hur jävla svårt kan det va att försöka tänka
till LITE nån förbannad gång innan man
slirar ut i periferin och totalt skiter i sina
medmänniskor runt omkring sej.
 
VA VA VAAAAAAAAAA?????
 
Inte nog med att det troligtvis aldrig kommer
bli nån förändring,dom jävlarna dyker upp i
mina drömmar oxå!!!!
 
Tänk om jag helt plötsligt börjar gå i sömnen
och gör nåt överilat.
Nåt jag iof inte är medveten om,men iaf!
 
Får man strafflindring då,eller ska man oxå
tillägga PMS deluxe?
 
Måste kolla upp det där tror jag.
 
Tillsvidare fortsätter jag väl att måla och
fixa lite käk till prinsen.
Sånt är ju iaf ganska nervlugnande i sej.
 
Och så tanken på att våren visst officiellt
gjort sitt intåg i våra liv igen.
 
Vissa små ljusglimtar finns det typ,dom
där mörka sidorna ska få vila en stund.
 
Herrå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0