Det är sååå kul med tidiga söndagsmorgnar!!!

Efter en lugn,skön och vårlik lördag
hoppade jag som vanligt sent i säng.
 
Låg där och filosoferade ett bra tag
innan jag kanske runt två hugget
slumrade in light.
 
Tyckte jag bara blundat till lite snabbt
när jag hörde det välbekanta gnällandet
och trippande små tassar nedanför sängen!
 
Gnuggade mej i ögonen och bara suckade!
 
Cindy ville ut!(03.50,ameh hallå lixom)
Hennes mage knorrade och lät värre än
ett helt rörsystem ur funktion.
 
Bara att hasa ner och ut,och där ställde sej
Cindy och åt gräs.
Kelly följde förstås oxå med!
 
 In och upp,Cindys mage fortsatte fortsatte
låta JÄTTEHÖGT.
 
Ut igen!
 
Var vaken till klockan fem ungefär,och då
la jag mej PÅ täcket en timme drygt!
 
Joråsatte,men gårdagen var ju fin iaf och
hundarna fick sej en liten promenad oxå!
 
Det luktade surt och jordigt men ändå så vårlikt...älskar´t!
 
Nya tag och mera kaffe,DET är vad som
krävs för att klara denna dag fortsättningsvis!
 
 

Kommentarer
Postat av: mellan

Men stumpan då, så håller hennes mage på här med :( undrar vad de är?

Svar: Ja,inte roligt att vara liten med magont :/Inte så kul att vara vuxen och behöva gå upp tidigt heller för den delen :P =)
Idag är det bra,hon har ju sådär emellanåt!
MAJSO

2016-03-13 @ 11:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0