Torsdag i jämn vecka och lite stadsbesök inplanerat

Jaha ja,då var det torsdag och dax för
mej att fokusera lite på mej själv och
mitt mående.
 
Gjorde slag i saken och bokade en liten
behandling så att själen och "må-bra-tarmen"
kan få sitt oxå.
Inte bara fylla på med kaffe hela tiden så 
insidan blir gyllene,utan faktiskt fokusera
lite på utsidan med.
 
Inte för att jag tror det gör nån större och
revolutionerande skillnad,men man får väl
tänka att det iaf gör gott för stunden att
skämmas bort med lite "egenlyx".
 
Hur ofta gör jag det lixom?
HA,en ansiktsmask max en gång per år kanske,
det är ju så jävla meckigt och kladdigt när det
dels ska på men oxå bort!
 
Tänkte passa på att slå två flugor i en smäll
när jag ändå är på G.
Först utsidesfokus och avslutar sen med en
mugg kaffe hos "Mellan" innan hemfärd.
 
Och ikväll är det fotboll på tv igen,har saknat
det dom sista dagarna då det varit spelledigt
för EM-killarna därborta i Frankrike.
 
Hoppas jag kan få tag i lite goda jordgubbar
så det kan smaskas undertiden.
 
Det var dock alles för nu,måste fixa lite innan
det är dax att dra.
 
Kan iaf meddela att jag gjort klar en tavla med text.
Man får lixom lite energi av att inte röka,och då kan
det resultera i annat än dålig lukt och stinkande
fingrar...en doftfri tavla m.a.o,bortsett från lite
lacklukt dårå!
 
Hej svejs sålänge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0