Jag har inte vaknat ordentligt

Hade jag inte vetat bättre skulle
jag kunnat tro att jag festat HÅRT
i minst en vecka.
 
Skallen är tung,ögonen grusiga och
inte en mikrodel av kroppen lyder
mej eller vill ens lyssna när jag säjer:
"skärp till dej för fan"!
 
Denna jävla inombordsoro,hetta och
allmänna bäschhet!!
 
Tröttma deluxe och anti i kvadrat!
 
Känns inte kul med nåt typ!
 
Tog mej iaf i kragen framåt em och
packade in hundar samt mej själv och
for en repa till "Mellan" på fika.
 
Hon fick ytterligare besök,så där satt vi
och småpratade och slöglodde på fotboll.
 
Joråsatte!
 
Imorr´n är det vanlig dag igen och jag
hoppas verkligen att mitt både fysiska
OCH psykiska tillstånd inom en snar
framtid ska gå mot det bättre.
 
Tjarrå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0