Högt och lågt

Fan vad jag är ofokuserad.
Måste skärpa till mej och försöka
koncentrera mej en smula nu.
 
Sista dagarna,ja veckorna faktiskt,har
varit väldigt konstiga och annorlunda.
 
I fredags fyllde grannen aka "Hurtbullen"
50 år,så jag traskade bort till henne på
kvällskvisten med en liten present.
(även "Vattenflickan fyllde år,dock inte jämnt)
 
Vad ger man till nån som har allt och som själv köper det hon vill ha!?
 
Svårt att gissa att just jag gav en handgraverad lykta va!
 
Vi får väl se om den står tänd nånstans
nästa gång jag besöker henne!
 
Småprinsarna har jag oxå hunnit träffa
lite nu och då förstås,och den minsta
av dom flinade upp sej mot "Mellan"
sist vi sågs.
 
Man blir ju lika glad själv när det händer vetja!
 
"Okejrå,jag kan väl halvsmajla oxå"!
 
OCH så kan jag Lewi vara allvarlig! 
 
Wille drog oxå på smilbanden,om än något tillgjort.
 
Han har även andra uttryck på repertoaren!
 
Igår blev det en något ruggig eftermiddagspromenad med Cindy.
 
Såg en liten skatunge som hoppade omkring i buskarna.
 
Och gick även förbi blommor lite här & där.
 
Det blommar både i trädgårdar och vilt såhär års.
 
Avslutar med en figur från nåt barnprogram
som tydligen heter "Majsan".
 
Passande namn för övrigt :)
 
Idag väntar en skön,slapp söndag med
flera fotbollsmatcher på Tv´n.
 
Glöm att jag missar sånt nu när det äntligen
är EM-fest!
ALDRIG i livet lixom!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0