Hej hopp trallallallalaaa,jag dansade ingenting ♫♫♪♫♪♪

Jag hade verkligen ingen lust att
dansa igår,så jag gjorde´t inte heller!
 
Däremot samlades vi och åt lunch
samt fikade vid middagstid,och tänka 
sej,även "Lilleman" precis nyss hem-
kommen från USA tittade upp och fick
sej lite i magen!
 
Raringarna mina då,känns gott i hjärtat att dom ville komma ♥
 
En riktigt krämig färskpotatissallad med rödlök och sockerärtor samt mycket
färsk dill satte pricken över midsommarmaten.
 
Minsta herrn tog sen en kort tupplur precis då vi åt.
 
För att sen bli omkringburen på armen av moster "Mellan"!
 
Vilken tur att jag hunnit fixa en cheesecake som fryst till sej då,och dessutom
hade en chokladbollstårta så det blev fikastund deluxe igår.
 
Laktosfri var även den (precis som bakomvarande sockerbomb) och tog slut
nästan omgående.Gott betyg m.a.o!
 
Ta en spontan bild på oss sa tjejerna...jomenellerhur,det ÄR ju spontant!!
 
Mamman ville ha sommarkransbild på sin stora kille,men han var inte riktigt SÅ
sugen på det igår.
 
Vilket oxå avspeglade sej i nån slags "spottpose"!
 
Lyckades iaf få Wille att skärpa till sej på gruppbilden med mamma & moster!
 
Väl framme vid midsommarfirandet blev det fiskdammsvattenpistol och klubba
för Wille,dansa....NÄE INTE ALLS!
Och lika glad var mormorn för det,den hettan och kvava luften hade isf fått henne
att flyta ut i en stor geléklump,och sånt är alls inte trevligt bland andra firare!
 
Turgubben Wille vann andra pris i lotteriet,och valde en fisk som inte fick heta Wanda!
 
Och jag då,ja jag blev firad i efterskott av "Lilleman" med en finfin parfym!
Det är fan inte lätt att själv hitta en som passar ens PH-värde,men maj gad
vilken fullträff den här blev.
För att inte tala om hur GLAD och överraskad jag blev!
Wow lixom...och HURRA!
 
Vilka fantastiska ungar jag har♥
Måste nog ha uppfostrat dom ganska bra trots allt ;)
 
Glad fortsättning på midsommaren från mej och Cindy.
Sorgligt nog har vi ju inte Kelly här,men jag tror nog att
hon dansar runt på gröna ängar och skuttar på bakbenen
som bara hon kan ♥
 
Såhär såg det ut för nåra år sen iaf.
Cindy är redan trött på firandet och Kelly såg inte speciellt
engagerad ut hon heller iof.
 
Alla högtider kanske inte är roliga...för fyrbenta!
 
Det var alles för idag,och om ni undrar
varför texten inte är tjock(fet stil),så
vetifan vad problemet med skiten är.
Det funkar inte att trycka för att ändra iaf.
 
Ta på brillorna om ni ser dåligt!
 
Kram och som sagt:god fortsättning på helgen! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0