Det blir aldrig som förr men minnena är ljusa ♥

Finns det nåt värre än att skiljas från 
en kär vän?
Skiljas och veta att det är sista gången
man ses och att det ALDRIG blir detsamma
igen!
 
Sorgen är bedövande,gråten sitter i halsen
och tårarna bränner bakom ögonlocken.
 
Igår fick Kelly somna in.
Nu skuttar hon som hon gjorde då hon
var liten valp,på gröna ängar och solen
värmer hennes lilla kropp.
 
Hon som ALLTID lade sej i solen,trots att
det var 25 grader varmt och hennes mörka 
päls blev genomvarm.
 
Hon var speciell och unik den lilla snörpan,
och hon kommer alltid ha en egen väl bevarad
plats i våra hjärtan.
 
Mina dagar här hemma kommer aldrig vara
som de varit nu när hon inte längre ligger i
sin korg på behörigt avstånd.
 
Men,hon har det bra nu och det är huvudsaken.
Tids nog blir saknaden förhoppningsvis lättare att bära.
 
Och jag vet att HON kände hur mycket jag alltid
brydde mej och att jag alltid ville hennes bästa.
 
♥Älskade Kelly,vi säjer inte förevigt farväl,vi säjer:vi ses♥
 
 
 
 
 
Så älskad och alltid i våra minnen ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Micha

Såå fint! ❤️

Svar: ♥♥♥Lilla skruttan kommer för alltid finnas i våra hjärtan ♥
MAJSO

2016-06-10 @ 09:48:42
Postat av: mellan

Älskade lilla hjärtat. Saknaden gör ont. Hoppas du har det bra vi älskar dig!

Svar: ♥Hon har det jättebra och fint nu ♥Och är för alltid älskad och ihågkommen lilla snörpan ♥♥♥
MAJSO

2016-06-10 @ 20:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0