Stadstripp och nya skor

Det föll sej inte bättre igår än att jag
fick följa med och vara smakråd när
mannen köpte skor.
 
Hur ofta gör han det lixom?
Tja,mellan tummen och pekfingret en
gång vart 20e år max.
 
Golfskor alltså!
 
Måste va sjukt obekvämt att ha dom dära plupparna under skorna,iaf när man
går på vanligt underlag.
 
Här är EN av anledningarna till att JAG aldrig kommer börja med golf!
Skjortkragströjor med prickar!!!
 
Och extremt fula skor.Att gå omkring och skämmas i onödan är INTE min grej.
Det räcker så jävla bra som det redan är!
 
Min andra hälft och nyaskorförsedda man var lite lunchsugen och orkade inte 
vänta på att komma hem,så det blev lite Donkenföda!
 
Jag tog dessert UTAN kaffe!
 
När vi skulle hem fullkomligen öppnade sej himlen och det bara vräkte ner,
Blixtar och dunder utan magiska under följde oxå i den vevan.
 
Jättekul verkligen,vi som tänkt gå en
skogspromenad.
 
Nu fick vi istället flera timmar på oss att 
ladda inför kvällens fotbollsmatch där
Tyskland vinkade bye bye til Italien efter
att ha vunnit på straffar!
 
Imorr´n är det nya äventyr som gäller,
den som är på hugget kanske får sej
en tur....eller två!
 
Vad syftar jag på?
Wait and see,wait and see!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0