När hjärtat skuttar till

Wille och hans bror samt pappan och
mamman har varit på semester i Skåne
i nästan en hel vecka.
 
Igår kom dom hem,och tydligen hade
Wille saknat sin mormor en liiiten
gnutta tror jag,för när husnyckeln skulle
återlämnas fick jag en kram som kunde
ha golvat en gorilla.
 
Jag hade förstås saknat både honom och
hans lillebror oxå,så det blev ett kärt men
dock snabbt återseende.
Man kan lugnt säja att både jag och små-
grabbarna var helt slut.
Dom efter flera timmars bilresa och jag efter
att ha spenderat tid i skärgården och insupit
inte bara nåra glas rosé utan oxå MASSOR
med frisk luft.
 
SÅNT tar på krafterna i min ålder!
 
Idag ska jag bara ta det lugnt,kanske kolla
på lite härliga bilder och inte göra ett jävla
skit mer än det som spontant dyker upp.
 
Efter gårdagens regn skiner åter solen.
PRECIS som man vill att det ska vara alltså.
 
Puss på er ♥
 
Det var INTE över 23 grader i vattnet,och därför badade jag bara pyttelite!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0