Känner mej lite ny faktiskt

Måste bara tala om att det blev en
riktigt bra dag igår.
 
Fick en jätteskön behandling av en
störtbra liten tjej och njöt från början
till slut.
 
Enda smolket i lilla bägaren var väl att
jag glömde min pyttelilla näspiercing
där på salongen.
 
Den enda och bästaste som jag lyckats
behålla i typ 16 år.
 
Men,jag ringde och bad att den skulle
letas upp och läggas undan,så tillsvidare
får jag hålla tillgodo med en annan även
om den inte sitter som den ska.
 
När jag var klar var det ju meningen att
jag skulle ta en fika hos "Mellan",men
det blev ändrade planer och hon följde
med sin gamla mor hem till landet istället.
 
Jag skrev ju att det laddades för fotbollsmatch
på tv´n senare och "Mellan" var med på noterna.
 
Men först käkade vi lite kvällsmat.
 
Det blev kycklingfajitas!
 
Med ananas som synes!
 
Vad matchen beträffar lyckades jag
hålla mej vaken ganska länge,sen 
satte tyvärr dom förbannade och
extremt jävla skitjobbiga vallningarna
in och poff låg jag där som ett litet
barn i fosterställning.
 
Fan vad jag hatar detta tillstånd,på dagarna
kan jag väl "nästan" beska med,men på
kvällar och inte minst på nätterna...
...jag blir fan galen på riktigt
 
Min golvfläkt är snart slutkörd efter månader
med nattjobb,och den redan heltaskiga natt-
sömnen ska vi inte prata om,för den existerar
inte mer än 10 minuter åt gången!
 
Men,men...har jag tur så varar inte skiten
mer än max 7 år till!
 
ORKA!!!!!!!!!!!
 
Idag ska jag iaf ta en tur och hälsa på Wille
och hans lillebror,då får jag ännu en anledning
att "tänka bort" värmeslagsanfallen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0