Jag suger så bra

Det gör jag faktiskt!
 
För när det kommer till att suga ur ALLT
ur dom varma,soliga och alldeles otroligt
underbara sommardagar vi nu har och som
jag hoppas fortsätter,då är jag fan sugarnas
drottning big time!
 
Igår drog drottningen och hennes lille prins
till ett ställe där han kunde kasta med sitt spö
och där jag samtidigt kunde njuta av mitt kaffe
och det ljuvliga vädret.
 
En liten pluttegädda fastnade visst och ville visa upp sej för fotografen.
 
Samt oxå en & annan miniborre.
 
Jag söndagslyxade med lite macchiato bara för att jag ville det så jävla mycket.
 
Och så fotade jag nån som tyckte det var kul att hoppa från ett berg.
 
Nu ska jag brygga kaffe och fixa
lite inför denna nya dag i nya veckan.
 
Har jag en jävla tur lär det bli suga av
även idag faktiskt,och det tackar man
fan inte nej till alls,inte om man heter
Majso,"the sucking queen"!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0