Have to take a day off

Jag tyar snart inte mer!
Dessa jävla helvetesnätter!
 
Gick till sängs strax före midnatt igår,
vände,vred mej,la kudde mellan knäna,
bytte till ryggläge,la mej på mage,tillbaka
till ena sidan,vred mej ännu mer och....
...typ kreverade.
 
Klockan 02.04 var jag "nästan" på väg ur
sängen men hejdade mej en stund för att
se om jag kanske iaf skulle kunna slumra till.
 
03.52 hade jag ena benet i golvet och kände 
att en mugg kaffe skulle va riktigt jävla gott.
MEN,vem fan går upp så dax när man egentligen
inte vill bara för att lixom.
 
Så,jag låg kvar till 5.20 iaf.
Och nu har det hunnit bryggas ett antal liter kaffe
och solen skiner utanför!
 
Jag blir tokig,på riktigt.
För jag VILL JU INTE stoppa i mej en massa
konstiga grejer som man inte vet hur kroppen
reagerar på i en förlängning.
 
Måste väl till att börja med kanske införskaffa
ytterligare en golvfläkt,så jag kan ha en på vardera
sida sängen.
 
Vill inte ha kväll igen och definitivt inte natt.
 
Moment 22....HALLÅ!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0