Härliga julilördag välkommen till mej

SÅ kan man säja,även om det känns lite
konstigt att göra det när klockan just har
slagit fyra på morronkvisten.
 
Vist då,man ska väl va glad att man vaknar
överhuvudtaget,och man ska väl va skitglad
just då att man oxå har både kaffe OCH mjölk 
så det känns lite roligare att sitta i köket och
se hur det ljusnar allt mer.
 
Det jobbiga är väl bara kvällarna isf,för då har
jag ett rent helvete att hålla ögona öppna så
fort jag sjunker ner i soffan.
 
Förvisso har jag testat att hålla igång HELA
jävla dagen OCH kvällen för att sen lägga
mej och då va tillräckligt trött.
 
Det hjälper INTE kan jag säja,jag vaknar lik
förbannat tre miljoner gånger,och sen är det
exakt samma visa igen.
 
Men,men...nu tänker vi inte på det en dag som denna.
Nu tänker vi uppehållsväder,bra och lagom temperatur
och inte minst att det kanske blir en promenad på byn
framåt förmidda´n som för mej iof känns som eftermiddag!
 
Graveringen jag borde sysselsätta mej med tänker
jag lägga åt sidan idag faktiskt,jag ska se till att få
riktigt mycket frisk luft istället,och vem vet,det kanske
kan bli en kopp kaffe på uteserveringen en bit bort.
 
Oekonomiskt värre när man har eget (godare) kaffe
hemma,men ibland får man ju gynna andra oxå.
 
Härliga lördag välkommen,nu kör vi så det ryker.
Dock UTAN cigg.
Två veckor igår sen jag tog sista blosset och det
är jag jävligt glad över!
 
Smack! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0