Det finns puckon överjävlaallt

Efter en mycket avslappnande och skön
egentidstimme igår,där jag blev ompysslad
och bara njöt så va det dax att hämta upp
Cindy som hängt med sin riktiga matte.
 
Jag fick en mugg kaffe och rattade sen
hemåt igen den inte alltför långa vägen.
Cirka 2.5 mil bara för att va exakt.
 
Efter nåra kilometer ser jag i backspegeln
att det jävligt snabbt kommer upp en bil
modell större bakom mej.
 
Som vanligt (nästan iaf),kör jag jättelagligt
och igår var inget undantag.
 
När jag kollar närmare ser jag att bilen bakom
dessutom har en båt på släp,en såndär finfin
båt med kapell och allt.
 
Jag fortsätter köra och biljäveln lägger sej bara
närmre och närmre min bakre kofångare.
 
"Men förihelvete åk om då om du har så jävla
bråttom säjer jag till mej själv".
 
Jag drar ner lite på farten,men idioten ligger
kvar i arslet på mej och nästan nosar in i 
avgasröret.
 
När jag sen har cirka 8 kilometer kvar hem,DÅ
jävlar petar dåren i en annan växel och fullkomligen
flyger om mej på utsidan.
Båten svajar och vinglar och det känns för några
sekunder som om jag ska hamna i aktern på båtjäveln.
 
Eller rättare sagt typ i motorn!
 
DOM svordomarna jag kunde då,dom har jag
sällan eller aldrig använt!
 
Men jag fick upp kameran iaf,allt för att ni ska
fatta att jag INTE sitter här och fantiserar.
 
Och sen försvann puckot med båten som en hägring
efter att ha börnat om ett antal fler bilar framför mej.
 
Inte konstigt att det händer olyckor när det finns
idioter och puckon överjävlaallt!
 
Kram från "laglydiga" Majso ;)
 
 
 
Nåra 60 km/h var det INTE för dåren,snarare 90,om det ens räckte just där.
När han brände om mej var iaf hastigheten mer än snäppet över 95!
IDIOT!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0