Dålig planering

Inte fan kunde väl jag veta att det skulle
bli typ den varmaste dagen på året igår.
 
Hur kan man göra det när meteorologerna
alltsom oftast faktiskt har en smula fel!!
 
VA?
 
Att det sen va typ helt molnfritt och knappt ett
endaste sus i träden bättrade förstås oxå på
den redan varma temperaturen.
 
Jag bakade iaf lite på fm,nån sorts mjuk kaka
som jag tillsatte creme fraiche i.
Och så hade jag hackad apelsindajm i den oxå
samt delade på mitten och smetade en jättegod
fluff därpå gjord av PLOPP!
 
Just det,jag hade även i lite av den där chokladen med,i småhackade bitar.
 
Sen tog jag med min solstol och satte mej
ute i solen och svettades ett tag,Cindy var
oxå med en stund men hon låg i skuggan.
 
Zoomade in mellan bänkplankorna!
 
Fortare än man anar blir det em och kväller,
och där stod jag i köket och kliade mej i
skallen.Kunde inte riktigt bestämma mej
för om det skulle bli bullbak oxå,men efter
en stunds funderande kom jag fram till att
så fick bli fallet.
 
Kall och lååångjästa extragoda OCH jävligt onyttiga bullar med RIKTIGT smör
och massor av kardemumma.
Jag fullkomligen ÄLSKAR kardemumma och skulle typ kunna döda för en påse
med kardemummakärnor.
Kanske inte riktigt då,men nästan iaf!
 
Idag är det visst fredag,blommor ska vattnas
på annans tomt och "Mellan" ska hämtas upp
för en tur till landet och egen innergård.
Sen får vi se vad prinsen och jag hittar på.
Har jag en jävla tur kanske vi kommer till nån
slags vattenhål,jag vägrar torka ut en dag till
i min gröna solstol på gräsmattan.
 
Kram på er och glöm inte smörja er! ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0