Två rätt på lotto kommer man inte långt med

Att det ska va så förbannat omöjligt att
pricka in sju rätt på lotto!!
 
Jag blir jävligt trött när jag ser att dom som
lyckats göra det,sitter med flera miljoner och
kan göra nästan vafan dom vill.
 
Här får man istället räkna varenda liten krona
och va glad när det ges tillfälle att köpa inte
en utan TVÅ liter mjölk vid samma inhandling.
 
OM jag nån gång skulle råka vinna ett par fyra
miljoner,då reser jag hemifrån på stört.
 
Till en avlägsen strand med butler och hängmatta
mellan palmerna,där ingen ser att bikinin sitter
som ett ålskinn och jag kanske inte hunnit fila fötterna.
 
Men som det är nu behöver jag inte bekymra om 
den saken,det stör varken hustomtar eller andra
när jag schavar omkring i strumpor och hemsydda
onepiecen.
 
Olika falla ödets lott(er) minsann,och trots att jag
gjorde mej till med inte mindre än två Bingolotter
på "uppesittarkvällen",så resulterade det inte ens
i en ny lott.
 
Fru fortuna har tydligen inte märkt att jag existerar,
och jag vet inte vad som krävs för att hon ska det heller.
 
Tills vidare får jag fortsätta i vanlig ordning,ska leta
i frysen efter nåt ätbart och så är det väl bara att vänta
på bättre tider.
 
"Plötsligt händer det",så säjer dom visst,och med
hoppet i tryggt förvar så varför inte,under KAN ju
tydligen ske.
Frågan är bara NÄR.
(men mest OM!)
 
GE MEJ STYRKA.....OCH LITE JÄVLA (FUCKING) TUR!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0