Stenen som föll från mina axlar!

Det låter säkert skitlöjligt,men jag
kan inte va mer glad och nöjd över
att veckan slutade i dur. ♫♪♪
 
ÄNTLIGEN gjorde jag klart dom där
glasen som på nåt märkligt sätt aldrig
tycktes bli färdiga.
 
I flera omgångar satte jag mej ner och
verkligen fokuserade så det INTE skulle
slira ut och bli pannkaka av allt.
 
Fatta om jag hade behövt börja om från
scratch igen,den paniken lixom.
 
När glasen hade diskats och putsats tog
jag kontakt med hon som beställt dom,
och som av en slump var det dottern med
man som skulle ha dom och som oxå
var på väg förbi mej på hemväg!
 
JACKPOT typ!
 
Packade in glasen i bubbelplast och ner
i en fin presentpåse,och strax före 17 kom
dom och jag kunde kila ner på gården
med leveransen.
 
Den sucken av lättnad efteråt,kändes som
en halv orgasm ungefär.
Jag kommer iof knappt ihåg hur det känns
längre med tanke på att jag sen 22 november
i stort sett oavbrutet varit återhållsam p.g.a
"det kvinnliga helvetet" (upphöjt i 100),men
jag "tror" lite av feeling sitter i ryggmärgen!
 
Nåväl,idag måndag och dax för nya glas att
om än inte sätta gravyrstiftet i,så ska dom iaf
mallas upp och förberedas.
 
"Happy wife,happy life"!
 
Hej då och lycka till på nya stället! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0