Plötsligt händer det!

Det heter att "en gång är ingen gång",
men där håller jag inte alltid med.
 
Visserligen brukar jag gå upp i ottan,
oftast iaf,men att som imorse redan
klockan sju stå påklädd och redo för
en kall morgonpromenad....
...det kallar jag jävligt oväntat!
 
Tänkte att det var säkrast att föreviga,så ni inte tror jag hittar på =)
 
Om det blir nån repris vetifan,det var
nästan tio minus ute,men satan så skönt.
 
Nu har jag dessutom bränt cirka 72 kalorier
och bara en sån sak känns ju som en förbannat
bra start på denna dag!
 
Nu väntar påtåren och lite kvarg,för det har jag
banne mej gjort mej förtjänt av.
 
Är man glad för det lilla finns inga begränsningar.
 
STOR kram på er alla,idag är det
visst en speciell "kramdag" ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0