Mellan finlir och storstil

Snart så,snart kan jag flytta chiffonjén
till köket och stuva in mina tårt och
bakgrejer i dom lådorna,iaf lite av det.
 
Jobbigt bara att färgen måste torka minst 
6 timmar innan den är så pass torr att det
funkar med förflyttning,tålamod är inte
direkt min starka sida när det gäller sånt.
 
Men,som den kladd och pillnörd jag nu
är och troligen oxå föddes som,har jag
ju oftast fler projekt på G samtidigt som
jag kan alternera och varva med.
 
Det passar bra,för jag kan fan inte sitta
i samma ställing mer än typ 10 minuter
innan det gör jävligt mycket ondare än
normalt i kroppen.
 
Fast det såklart,jag måste ju ha mina
regelbundna kaffeintag,så det det brukar
inte behövas nån timer på pilleriet iaf.
 
Redan torsdag,man blir ju fan mörkrädd
på riktigt och blåser desutom nästan bort
när man sticker ut skallen på gården.
 
Imorrn väntar en heldag med Wille,hans
dagis är stängt så mormor öppnar både
dörren och hela hjärtat för den killen såklart.
 
Får INTE glömma/missa att köpa laktosfri
mjölk (och margarin),har ju LOVAT att det
ska stekas plättar till lunch.
 
"Tjingeling"
 
Det får bli tre olika färgställningar istället för bara orange och gul som var min
tanke från början.
Rosa och lila samt oxå två nyanser i blått väntar på färdigkluddande!
 
Fyra blommor på varje mugg innebär koncentration
OCH noggrannhet =) 
 
 
Trackback
RSS 2.0