Jaha,då har man avverkat en dag på nya året

Det hände inget specifikt på årets
första dag här.
Wille kom iof på besök,och jag och
prinsen slog rekord när vi tävlade i
"På spåret" som vi brukar,men annars-
NÄE,det kändes precis som vanligt faktiskt!
 
Willes besök slutar som oftast med ett bad när han kommer.
Det har nästan blivit mer vanligt än ovanligt,och är det så lite
som krävs är jag inte sen att säja VARSÅGOD!
 
Det snackas "Putinkyla" i landet,och det
känns inte vidare uppmuntande.
Snön har just i detta nu börjat virvla ner och
det är deprimerande på högre skala!
 
Jag hoppas verkligen att allt blir bättre nästa
vecka när vi återgår till helt normala dagar,
det behövs bara lite solsken och snöfritt så är
jag skapligt nöjd faktiskt.
 
Det hade iof inte gått nån nöd på mej om jag
gått i ide ett par månader,kroppsreserver finns
det jävligt gott om och tänk hur awesome det
varit att gnugga ögonen och ruska lite på sej
i slutet av mars för att börja våren på ett slankare
och mer upplyftande sätt.
 
Det är nämligen så att mitt gym fortfarande är
under omstrukturering,så den varianten lär få
stryka på foten ännu ett tag.(ironiskt skratt)
 
Jag ska dock försöka undvika onödigt socker,
för man ska fan inte göra alltför många nya
saker på samma gång,även om det inte är nåt
uttalat nyårslöfte i den bemärkelsen!
 
Wish me jävligt och enormt mycket luck va!
 
 
Trackback
RSS 2.0