Jag jobbar på..

...och då menar jag först och främst
på antisockersidan.
 
Det går så jävla bra,är varken sugen 
på kakor,choklad eller nåt annat i den
vägen typ.
 
Jag vet ju precis hur jag funkar när det
gäller sånt här,i början inbillar jag mej 
att det är ett omöjligt kliv att ta,att jag
nästen kommer dö av uttråkning på
kuppen och hur ALLT bara blir svart.
 
Men,och det är nu och här man INTE
behöver va raketforskare eller docent
för att fatta,att så fort jag kommit in i
vanorna med att käka på bestämda tider,
då är allt lugnt.
 
Jag får inga sockerdippar,känner mej
mej klar i knoppen och ser hör och
häpna fram emot att få ta en knäcke UTAN
sju skivor ost med en kvarg till.
 
Jag ska fanimej se till att jag kommer i
mina favvobrallor framöver,åtminstone
hoppas jag att jag inom iaf ett år gör det.
 
Jag skiter i om det tar så lång tid,jag
ÄR en envis jävel...när jag vill alltså!
 
På gårdagens styrelsemöte var jag inte
envis,bara avhållssam.
När dom andra åt av kakorna jag hade tagit
med mej,då tog jag en extra kopp kaffe bara.
 
Det blir nog bra det här...eller!?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0