Fredag med Eva

Jag drog ju som bekant till Eva igår.
 
Hon är mitt uppe i en flytt,och ursäktade
stöket i lägeheten med det.
 
Jag har inga problem med sånt,inte sålänge
jag kan ta mej fram obehindrat och det kunde
jag utan nåra somhelst hinderhopp eller skutt.
 
Sängen är redan nedmonterad OCH såld,hon har skickat efter en ny och mindre.
Jag får väl ta med egen madrass sen om jag ska sova över kanske!
 
Det är SÅ stökigt i vardagsrummet förberedde hon mej!!!
Ehhh...ller hur,den kvinnan vet INTE vad stök är!
 
I sovrummet stod hela tomtefamiljen och va ledsen,dom kunde inte fatta att
julen var över.(dumskallar,det är den ju varje jävla år såhär dax)
 
Jag intog min lättlunch i nån fancy skål och åt lååångsamt där vid hennes
jättebelamrade bord.(som HON sa att det var alltså!)
Vissa har ingen uppfattning om vad sånt innebär tydligen.
Undrar hur skadad hon känner sej hos mej varje gång.
 
Fick massor med grejer som hon inte ska ha med i flytten OCH
en försenad julklapp ♥
En elektrisk chokladfondue,hon vet minsann hur man sätter
karaktären på prov.Jag (vi) har ju BARA dryga 85 dagar kvar
av vårt "sockerstopp".
MEN,den som väntar på nåt smaskigt kan gott vänta ett jävla
bra tag till...obviously!
 
På eftermiddagen kom grannen med borrmaskinen,det skulle nämligen borras
hål i byrålådor.
Jag instruerade och sa att det verkligen inte är svårt att borra,bara förbannat kul.
 
Eva började sin borrkurs med att först inrikta sej på hålmarkeringarna.
När jag sen instruerat henne med ena lådan,gick hon raskt vidare
och borrade som om hon aldrig gjort annat.
 
När det börjat skymma rejält tackade jag 
för mej och packade in alla grejer jag fått
i bilen för att åka hem till hundarna.
 
Kånkade upp allt och satte fart med kvälls-
maten fort som fan.
 
Och nu funkar tydligen inte uppladdningen
av bilder längre,men jag kan väl säja att det
smakade gott med kyckling och sallad på
för mej nytt porslin som jag fått av Eva.
 
Idag tvättdag,tror dessvärre INTE att det är läge
att hänga ut grejerna.Såvida man inte ska STÄLLA
in allt i garderoben sen vill säja.
 
Kram & lördagsnyp på er,och TACK Eva för en
som vanligt intensiv OCH energiboostande dag 
igår,nu har jag tankat upp och kan sätta fart. ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0