Dax att spreta ut igen

Jag är ju som bekant jävligt frusen av mej.
 
Det finns inget värre än att frysa,jag mår dåligt
i hela kroppen OCH knoppen av det.
 
För ett tag sen gick jag ju emot mej själv och
helt sonika drog på mej en onepiece,nåt som
jag lovat mej själv att ALDRIG göra.Iaf inte att
köpa en.
 
Nu sydde jag den själv förvisso,så där finns ju
en liten smula förlåtande.
 
OMG,,det va fan det bästa jag sytt...åtminstone
i vintertid och frusenhet.
Jag bokstavligen BOR i denna skapelse när jag
är hemma,och faktum är,att jag även haft den med
mej och på mej hos "Stora" för ett tag sen.
 
Jag känner mej fri,ofrusen och glad i den.
Men så kommer man till en punkt när man
vill förnya sej och ha en att byta med.
 
Så jag bestämde mej för att sy ytterligare en i ett
gladare tyg än den svartvita jag lärt mej älska.
 
Sagt och gjort,igår införskaffades ett annat tyg,och
jag ängtar SÅ tills det blir dax att sätta saxen i det
och få börja brassa runt med maskinerna.
 
Blir det som jag tänkt kommer tillfället redan i em.
Känner mej lika lycklig varje gång jag sitter där med
ett nytt projekt och ser det växa fram.
 
Borde förvisso oxå sätta gravyrstiftet i ett antal glas,
men det är ju faktiskt ingen som sagt att man inte
kan varva och va flexibel.
Eller spretig som kära Eva kallar mej.
 
 
Hjärtans hjärtligt och mjukt så man nästan somnar av gosighet ♥

Kommentarer
Postat av: Mami svarar:

Tack ♥
Och det är ännu finare i verkligheten,så jag tror oxå det kommer bli fint(bra) :)
Pöss!

2016-01-10 @ 14:39:34
Postat av: Mami

Råkade radera din kommentar "mellan" :P
Så,du får väl skriva om den :)

2016-01-11 @ 09:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0