Äntligen vanlig vecka

Visst kan det väl vara skönt med
långhelger,men det kan oxå bli 
lite föör mycket av det goda om man
säjer så.
 
Att det sen är röd dag på onsdag igen 
gör ju knappast saken bättre.
Tycker jag alltså.
 
Idag känns det iaf jävligt bra,normala
tider och dessutom toppas dagen med
att det är JVM-hockey på tv sen.
 
Så mycket mer om denna dag finns väl
egentligen inte att säja,inte mer än att
Mia kommer hit i em/kväll eftersom vi
ska handla lite ihop.
 
Jag har nämligen lovat henne att göra
en smörgåstårta för hon fyller år på
onsdag och ska då bjussa gratulanter.
 
Igår hade jag dock kameran i högsta hugg
och kunde föreviga en otroligt färggrann
solnedgång.
 
Jag har visst blivit skadad vad motiv och
sånt anbelangar,för så fort jag får se nåt
jag tror kan bli fint på bild,så blir jag totalt
galen om det inte passar sej eller funkar 
att fota.
 
Skulle kunna dra på en tvärnit när jag är
ute och kör bara för att jag får syn på nåt särskilt!
 
 
Man kan ju inget annat än älska färgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0