Fattas bara att hörntänderna växer ner

Jävla fullmåne!
Det är förstås hans fel att jag sovit 
sämre än en elefant i hängmatta
senaste dagarna.
 
Inatt vet jag inte hur jävla många gånger
jag vänt mej,men nog fan är det fler än
vanligt och det vill inte säja några.
 
Känns som tusen snurr...minst!
 
Strax före halv fem kände jag att det kanske
vore idé att sätta på kaffet,varför ligga och pinas
och tro att det ska bli bättre typ.
 
Jag snurrade dock vidare och försökte tänka
positivt,men strax efter sju gick det inte att
ligga kvar längre.
 
Möttes av ett meddelande på datorn som löd:
"Hej,hur går det med glasen"?
 
Vafan svarar man lixom?
-Jorå,det går bra,jag har inte börjat än!!!
Svarade jag INTE,skrev att det går framåt...
 
Det var bara lite light lögn,för jag har åtminstone
mallat upp vad som ska graveras,men mer än
så har det inte blivit.
 
Så,jag har väl ingen återvändo nu,men att ta sej i
kragen som alltid hänger i garderoben är jävligt
svårt,för att inte säja nästintill omöjligt faktiskt.
 
Fan vad jag skulle behöva en PP (personlig piskare)
som klatschar till mej både nu & då med jämna
mellanrum.En som INTE lyssnar på undanflykter
men som samtidigt peppar mej och kanske oxå
brygger mitt kaffe.
 
Finns det såna förresten,eller måste man ha en
anställd "Rut"????
 
Skitsamma,nu har jag iaf satt på bryggarn igen,
för femte gången idag,och efter att jag druckit upp
så KANSKE jag får fart på stiften.
 
Man kan ju alltid hoppas!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0