Segt,sött och allmänt kallt

Dessa jävla snöflingor,och kylan ska
vi inte prata om.
Vet inte vilket som är värst,det kalla
ute eller att värden ÅTERIGEN mixtrat
och ändrat inställningarna på pannan!!!
 
GAH.....jag orkar fan inte med det här
igen när jag mår som jag gör.
 
SKIT,jag mår ju skit,och naturligtjävlavis
GLÖMDE jag ta min medicin igårkväll,så
den här dagen startade inte bra.
 
Men iaf,sluta gnälla nu kärring tänkte jag.
Ta dej samman eller bryt ihop och lägg
dej i fosterställning en kvart tre veckor.
 
Gick ju skitbra...NOT,jag får ju så förbannat
mycket ondare av att ligga som en krum liten
räka och kvida i min ensamhet.
 
Upp och hoppa (läs:masa sej till köket) och
ta tag i NÅT för tusan.
 
Så jag tog tag i bakdelen,ja inte min egen
dårå,utan bakdelen som i detta fall blev lite
mer godistillverkning.
 
Jomenvisst,för svärmor önskar sej lite sånt
till jul,så det ska jag skicka med min lille man
när han åker upp till Stockholm i nästa vecka.
 
Extravaganta chokladbollar med gräddkolasmak rullade i kokos blandat med
hackade pecannötter,jomantackar!
 
Sen tog jag fram lite guld i form av färska pistagenötter.
Kostar ju långt över 200 kr per kilo,vanvettigt ju.
Önskar mej en pistageodling i julklapp tror jag.
 
 
Dom hackade jag oxå,blandade med hackad pistagechoklad och sen gjorde
jag dom godaste marshmallows ni kan tänka er.Mmmmm!
(var ju fan tvungen att smaka om dom ska till kungliga huvudstaden fattar ni väl)
 
Nu ska jag dricka kaffe,ovanligt va?
 
Och för säkerhetsskull på förslag och
inrådan av "Stora",så ligger redan
kvällens medicin på huvudkudden 
för att jag (förhoppningsvis) inte ska
glömma den även ikväll.
 
Men,med tanke på min extremt grötiga
hjärna och allmänt förvirrade tillstånd,
så är det inte helt omöjligt än att jag
vaknar med piller i örona imorr´n.
 
Då om inte förr är det nog fan dax att
be om en egen husläkare.
Som flyttar in här och övervakar mej 24/7 alltså!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0