När man tror det börjar vända...men

Innerst inne försöker jag åtminstone
tänka positivt OCH vara positiv i så
stor utsträckning det bara går.
 
Men när man kommer till utebliven
sömn och värk,då jävlar kan jag bli
den största pessimist som tagit på
sej ett par skor ever!
 
Inte så att jag vill va pessimist och bah:
det här lär ju aldrig vända typ,näerå inte
alls så faktiskt.Men när man stretat på med
evig värk i snart 30 år och det bara går utför
med den s.k nattsömnen,då fan tappar man
alla sugar man nånsin kunnat samla på sej.
 
Just nu har jag återigen fått ett dunderskov
med utebliven sömn all over,samt en rygg 
som absolut och under inga somhelst om-
ständigheter ens vill FÖRSÖKA samarbeta
med mej.
Om den ändå försökt nattetid lixom,då hade
jag varit så glad så glad.
Dagarna kan jag ju så gott det bara går försöka
underhålla den och tänka bort skiten,men på
natten när allt blir så jävla påtagligt,då känns
det som om det enda jag är utrustad med är
just en rygg som BARA ska jävlas!
 
Så,idag befinner jag mej i ingenmansland,ett
stadium där jag varken vet ut eller in.
Vet inte hur jag känner eller OM jag ens vill
känna nåt.
Känner mej vilsen,orolig och rastlös.
Fryser och kallsvettas om vartannat.
Är jag hungrig?
Vet inte!
Vill jag göra nåt?
Vet inte!
 
Alltså nu MÅSTE det snart vända innan jag blir
helt jävla rabiat på eländet,och gör det inte det
så...ja då vet jag inte!
 
Men iaf,snart är det visst nyår igen.
Kul då...eller inte!
Mej kvittar det helt och hållet,att börja skriva
7:or lockar inte heller så värst mycket.Det är
en ganska svår siffra att få snygg.
 
Fast sånt hör ju till världsliga problem,ryggen
min däremot,den är är mer allmän och inget
man schabblar bort i en handvändning.
Hade jag kunnat göra det hade det varit gjort
för lääänge sen faktiskt!
 
Visst då,det finns dom som har det MYCKET värre,
jag får väl tänka så och bita ihop fortsättningsvis oxå.
 
Måste bara komma ihåg bettskenan,har ju ingen lust
med trasiga tänder OXÅ,så dubbelkul ska vi INTE ha det!
 
Positiva kramar och hej på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0