Luta dej bakåt och andas genom näsan

Idag har jag varit hos min lilla raring
till tandhygienist.(rättare sagt igår onsdag,
eftersom jag glömde avsluta detta)
 
Man önskar lixom att ALLA hade den
enorma förmånen att ha en egen Lena.
 
Vi skrattar och pratar och vips så har det
gått nätan en timme,och inte nog med det,
man märker knappt att tandstenen försvinner.
 
Men iaf,idag var det inte tandsten som
behandlades,idag gjöts det avtryck till
tandskenor.
 
Tur att inte tänderna följde med ut i den där geggan,för satan vilket
vakuum det blev när hon skulle ta ut dom.
 
När jag rensat bort allt gummi som fastnat MELLAN tänderna,bokades det in en
ny tid omtyp fjorton dagar.Då hoppas jag att skenorna är klara och DÅ avslutar
vi med att rensa bort tandsten i överkäken.
 
Glad i hågen och spänd på resultatet for
jag sen raka vägen till Wille för att lämna
en adventskalender till honom.
 
Nu kanske ni tror att det var en med choklad i,
men näevars,den jag lämnade innehåller en
liten Pixibok i varje lucka.
 
Så himla bra,en ny saga varje dag fram till julafton.
 
Wille som varit på dagis slappade lite framför Tv´n i vardagsrummet,så det blev
inte värst mycket bus idag.
 
Den här lille skrutten däremot,han pratade desto mer med mej.
 
Sen kom som ni redan vet "Lilleman",och
vi hade massor att prata om.
Mycket skratt blev det i köket,och jag älskar´t!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0