Liten men svindyr fikastund

Idag har jag typ bara roat mej,eller
för att vara sådär extremt 2000-aktig,
haft "egentid"!
 
Egentid med en vän förvisso,för jag
har haft en dejt med "Vattenflickan"
för årliga "julfikan".
 
Vi satt skitlänge och bara pratade
om allt mellan himmel & jord,skrattade
och hade sådär riktigt jävla angenämt.
 
Laddat batterierna som man så käckt
oxå kan säja.
 
Det blev iof en förbannat dyr vistelse i
eftermiddag,för jag råkade oturligt nog i 
nuvarande mycket vimsiga och grötiga
tillstånd tappa en peng modell papper
och modell högre valör.
 
För att va aningen mer specifik en sisådär
fem stycken hundringar.
 
Jomenvisst då,antar att nån därute snabbt
fiskade upp den och vem vet,h*n kanske i
detta nu käkar oxfilé och dricker ett skapligt
gott glas vin.
 
Hoppas isf att det smakar skit,inte för att
skylla ifrån mej eftersom jag ju varit oaktsam
och lite slarvig,man SKA ju hålla ordning
på sina grejer och inte minst pengar,men ändå.
 
H*n vet ju inte om det var mina enda december-
kosingar som jag surt förvärvat.
 
Men,men,det kunde ju varit värre.
Jag hade ju kunnat tappa flera tusen.
Om jag haft det alltså.
 
Jag får helt enkelt leta upp ett surt äpple
och bita jävligt hårt i det,och så måste jag
verkligen såhär i efterhand njuta extra mycket
av den tidigare uppätna bakelsen,så förbannat
dyr som den nu råkade bli.
 
Förhoppningsvis slipper jag "gröthjärnan" snart,
och förvisso kommer jag (förhoppningsvis) ha
glömt det här snart oxå.
 
God jävla kväll då!
 
MYCKET dyr kondisbit...men god!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0