Idag är ingen vanlig dag...

...idag är det nämligen "Storas" födelsedag!
 
Helt sjukt alltså,här sitter jag och känner
mej som max 36 inombords,och så ser
jag att min förstfödda fyller 28 idag!!
 
Hur fan gick DET till egentligen???
 
Tycker inte det var länge sen det här kortet togs,men uppenbarligen är det
mer än 25 år sen dock.
 
Nu har hon iaf blivit firad av oss
och som tack blev vi bjudna på
hembakta mackor med goda pålägg,
samt kaffe med sötsaker!
 
Slänger in lite bilder,för nu är mamma-
tanten trött och ska slappa lite.
 
Tydligen är jag iaf kroppsligt och knoppsligt
betydligt äldre än dom 36 jag känner mej som
rent siffermässigt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dessa ungdomar med sina mobiler!!!
 
 
"Hej då" mormor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0