Spontana torsdagsklubben

Vissa dagar är bara för jävla sega
och allmänt sugiga,och igår hade 
jag en sån.
Åtminstone första delen av den och
fram till efter lunch.
 
Kände en obehagligt gnagande känsla
i magen som inte kunde förklaras på
vettigt sätt,och jag typ bara väntade in
"nåt".Vad "nåt" var visste jag förstås inte!
 
Det hände inget speciellt trots allt,och
den där snuskkänslan försvann i takt
med att "Vattenflickan" ringde så vi
lixom "pratade bort" det konstiga.
 
Gode tid,jag hade inte pratat med henne
sen den 18 juni då hon och hennes lille
karl firade min födelsedag,så man kan
lugnt säja att två timmar med luren i
örat bara flög iväg.
 
Och inte nog med det,jag fick sen ett spontant
Majsoryck och rattade hem till henne på em oxå.
 
Fortfarande lite hängig och med hosta tog hon emot mej.
Kände mej ändå lugn då hon klargjort att hon INTE smittade.
 
Kaffe fick jag trats att hon själv INTE så mycket som smuttar på sånt,och sen
avhandlade vi både högt och lågt innan det började bli kväller och jag for hem
till mitt igen.
Kollade på klockan när jag satte mej i bilen...20.20!
Prick klockan 15.26 kom jag dit!!!

Hur i helvete kunde tiden gå SÅ jävla fort!?
Fattar det fortfarande inte,men konstaterar
ändå glatt,att spontana små trippar sätter
positiva spår i hjärtat.
 
Tack vänner för igår ♥
 
Mannen,myten,trädgårdsfantasten och andra hälften i huset!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0