Sega söndag

Prinsen hade söndagsångest igår,han 
ville verkligen inte att det skulle bli
måndag med tidig upptigning och
första dagen efter semesternjobb!
 
Och "Mellan" va lite halvt om halvt
dagen efter då det festats lite på
lördagskvällen.
 
Själv är jag visst seg mestadels vare
sej det är det ena eller det andra som
föregåtts dagen innan!
 
I vilket fall som helst,så fikades det och
umgicks en hel del igår,och så tittade
"Lilleman" upp på em och åt dom sista
kräftorna jag sparat till honom.
 
Mycket roligare än såhär slutade alltså inte
vecka 33,men å andra sidan kan man ju inte
alltid ha "rajraj",klackarna i parketten och en
jävla massa glittrig glamour.
 
Lewi den stadiga lilla biten var på solskenshumör.
 
Och Wille hade hittat Ture Sventons förstoringsglas.
 
Jag hade ju köpt en liten grej till Wille då vi kryssade,och det var hon förstås
tvungen att testa.Små fingerlampor som lös i olika färger!
 
Vi blev förstås tvungna att se hur det blev inne på toan i mörkret.
Och nu tusan lös det minsann.
 
Lille gullplutten har många olika ansiktsuttryck,det här är det "pösiga"!
 
Avslutningsvis träffade jag som sagt MIN minsta men dock äldsta pojke,så han
fick slurpa lite spad och smaska.
Familjedag skulle man väl kunna säja,och nästa helg ska även grabben ovan firas.
 
Då fyller han 21 år den lille.
Helt galet att han blivit SÅ stor,
det var ju inte länge sen HAN
låg i mitt knä och flinade upp 
sej och visade smilgroparna.
 
Numera ligger han knappast i 
knät,men smilgroparna,dom
finns kvar iaf!
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0