Oh du milda himmel

Igår när jag och "Lilleman" var på väg
hem från stan råkade jag kolla ut genom
bilfönstret upp mot himlen,och även om 
ni inte kan se det jag såg live s.a.s,så kan
jag bara konstatera att det var skitfint.
 
Lite som en lokal "prideflagga" på landsbygden!
Färgerna IRL var MYCKET starkare och klarare dock.
 
Jorå,och på tal om nåt helt annat,
så är prinsen och jag i detta nu på
en liten "tu-man-hand-tripp".
 
Vi kände att det var dax att utnyttja
presentkortet vi fick som kombinerad
bröllops och födelsedagspresent.
 
En hel jävla drös med kosing var det
laddat med,men eftersom vi såklart
kom på i senaste laget att vi nog skulle
ta och åka,så var det naturligtvis ett
jävla meckande för att få till det.
 
Vi fick iof inte till det som VI ville,men
nånting är ju bättre än ingenting tänkte
vi och gjorde det bästa av det som gick
att göra nåt med.
 
Man vill ju gärna kunna sova bra och äta
skapligt om man ändå åker lixom.
 
Som ni kanske förstår är vi på en såndära
båttur,ett dygn ungefär.
 
Det trista va att vi blev tvungna att gå upp
i svinottan för att bila till båten,nån buss
så jävla tidigt gick förstås INTE!
 
Ikväll är vi nog skapligt sega,men för egen
del är det skitsamma,jag kan åtminstone
skylla på åldern.Det är värre för prinsen,
honom kommer jag låta va igång till framåt
jättesena midnattskröken,han är ju ändå ung
fortfarande och SKA palla sånt.
 
Tjofaderittan,tio fingrar på handväskan!
 
Vi hörs imorrn,om vi vaknat och kommit
av båten vill säja!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0