När det strular

Det verkar va tjall på linjen idag.
 
Har suttit och försökt komma in på
MIN bloggsida,men det har varit
lögn i helvete.
 
Står att jag är inloggad som "Jonte",
"Anina","Jenni" och jag vet inte hur
många andra som raddats upp.
 
Sen går det fan inte att logga ut och
komma därifrån heller!
 
Till slut ger man lixom upp,tar sej lite
vatten och sköljer ner eländet.
 
Jag har noll ork,ingen lust med allting.
Bortsett från att sitta och gnälla för mej
själv alltså.
Inte för att det hjälper så värst,man får inte
så vidare roliga svar såna här dagar.
 
Jag har iaf kommit en bit på mitt struts-
graverande vilket känns jäkligt skönt.
 
Trodde fan inte jag skulle hinna tills på
fredag,men det verkar gå vägen faktiskt.
 
Märkligt att jag typ alltid ska hetsa upp
mej och stressa för inget.
Inte för nåt speciellt överhägande iaf,även
om jag alltid tycker det verkar kört från början.
 
MEN,är man i grund och botten optimist,
då brukar det fixa sej till sist.
Tänk om jag kunde tänka så från start oxå,
inte nojja som ett hjon och domdera med
mej själv hela tiden.
 
Nåja,så värst mycket roligare blir det inte
idag tyvärr.Luften och lusten gick helt ur
mej när jag skrek åt datorn och blogg.se
förut.
Så skyll inte på mej,skyll på nån annan!
 
Ett äggskal helt klart,tjena vad bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0